כתבו לנו המלצה

חובה

ההמלצות שלנו

אלון

יצאנו חבורה של אב ושלושה בנים עם חברת ג’יפ תור לטיול אופנועי שלג נפלא בגיאורגיה.
הייתה לנו חוויה נפלאה.
שילוב בין אטרקציה ייחודית הנופים נפלאים עם ליווי אישי מפנק ומסור.
ממליצים בחום על תכנית הנסיעה ועל הארגון של אבנר, הצוות המקומי וההדרכה.

08/03/2020

יאיר פרי

טיול אופנועי שלג ב Bakuriani גיאורגיה,
היה חוויה יוצאת דופן ומהנה,
אירגון והדרכה מקצועיים, ציוד איכותי, נופים מרתקים, ובליווי סיורים מעניינים להכרות עם הארץ, התרבות והאנשים הגיאורגיה,
תודה לצוות ג’יפ תור !

27/02/2020

עמוס

חברה מצויינת , מדריך מקומי מצויין .
יודעים לבצע את החיבורים הרלוונטיים לכל התוכנית בצורה מיטבית .
בעל הבית הוא מקור ידע בלתי נדלה בכל מה שקשור לתרבות הגיאורגית, ממש תענוג.
מסלול אופנועי השלג מתוכנן בקפידה בירידה לרזולוציות מדהימות , צוות מקומי שמתחזק תקלות בזמן אמת וערוך לכל ארוע חריג. הנאה צרופה , בהחלט ממליץ .

בן דשת

לאבנר, אנוקה צוות ג’יפ תור ..
טיול אופנועי השלג בגאורגיה הייתה חוויה בלתי נשכחת ומאתגרת,
הייתה אווירה טובה וראו שלא התפשרתם בכלום, נתראה בטיולים הבאים!

מייקל באזוב

טיול אופנועי השלג בגיאורגיה הטוב ביותר והמקצועי ביותר שקיים.
הדרכה סופר מקצועית ,הכרת השטח והאזורים בצורה הטובה ביותר .
טיול מלא חוויות מהנות שלא ישכחו לעולם , האוכל היה מושלם (גם למי שאוכל כשר וגם לא) פשוט מתאים את עצמו לכל אחד !
טיול אקסטרים שנותן לך את החוויה האמיתית ואת האנדרלנין המטורף הזה..
בקיצור אני ממליץ בחום על הטיול המושלם הזה !!!
תודה רבה לצוות ג’יפ תור על חוויה בלתי נשכחת !

איתן זרחיהו

בסוף ינואר יצאנו קבוצה של 6 חברים למסע אופנועי שלג בגיאורגיה.
החל משלב ההרשמה ועד הטיסה חזרה לארץ, עברנו חוויה מדהימה הן ברמת האקשן והאנדרלנין והן בארגון ובמנהלות.
אבנר, אנוקה וכל אנשי הצוות המקומיים היו פשוט מקצוענים שדאגו לכל פרט בצורה נהדרת.
הטרקים על האופנועי שלג והאירוח בבתים של המקומיים היה מושלם, האוכל טעים ובשפע, עכשיו רק נותר לתכנן את החוויה הבאה.

19/02/2020

מיכל פרי

הצטרפנו לטיול אופנועי שלג בגיאורגיה.
אמא ו 4 ילדים (גילאי 10 עד 20). היה מושלם!
הכל היה מאורגן ומתוקתק.
מההרשמה ועד שחזרנו לארץ דאגו לכל פרט ומכל הלב!
אבנר ואנוקה הדריכו ונתנו לנו לנרגיש בידיים טובות לאורך כל הטיול. כולל הסברים בדרך, התאמת המסלול לשגעונות שלנו, שמירה על הילדים שלא ישתוללו מדי, קפה ויין חם שלא נקפא בשלג ותפריט ללא גלוטן לקטנטנה הצליאקית שלנו.
החוויה על האופנועים הנופים והביחד הם שילוב מנצח!
בקיצור, מומלץ בחום!!!!!

חנן קורן

עשיתי טיול אופנועי שלג בגיאורגיה. טיול מאתגר ומספק.
הטיול עצמו מאורגן עד הפרט הקטן, עם מדריכים מקצועיים ושבפועל הניב טיול כיפי באוירה טובה.
אבנר אתה תותח

דרור עיני

הוציאו אותי לחגוג 50 חורפים עם חמישה חברים בטיול אופנועי שלג בגיאורגיה.
הבחירה שנעשתה (לא על ידי), הייתה מושלמת.
זה התחיל במפגש ההיכרות, בו נוצרה אינטראקציה ראשונה עם המשתתפים הנוספים, כשבמסגרת הפגישה ניתנו כל הדגשים להכנה והיערכות לטיול.
בהתאם לתכנון היה הביצוע, ללא תקלות והפתעות, חוץ ממזג האוויר שהתפאר בשלג שכמעט ולא הפסיק לרדת.
הצוות הגיאורגי שליווה אותנו הפגין מקצועיות, סבלנות וסובלנות כלפי כל הקבוצה,ובייחוד כלפי אלה שהיה להם קשה יותר.
לאורך המסע אבנר גילה בקיאות טוטאלית בכל רזי, סיפורי והאגדות המלווים כל נקודה לאורך הטיול.
לסיכום, 4 ימי חוויה מושלמת, כל הכבוד !!!

שחף רוזן בלום

נסענו לגיאורגיה זוג עירוני ממוצע, עם לא מעט חששות, אך עד מהרה הבנו שאין מה לדאוג.
המדריכים היו סופר מקצועיים והשרו בטחון גם כשתנאי השטח היו מאתגרים.
בכל רגע דאגו לנו שנרגיש טוב, שבעים ומרוצים.
ממליצה בחום לכל מי שמעוניין לצאת מהשגרה ומאזור הנוחות ולחוות חוויה מיוחדת במינה, חזרנו עם טעם של עוד🤩

יהודה כהן

בצענו טיול אופנועי שלג בגיאורגיה ,חוויה מדהימה ,
תכנון והכנה ברמה הכי גבוהה, ממליץ לקחת כל המלצה של אבנר כחובה,
כל חלק בציוד משמעותי לחווית הרכיבה ורמתה ,המסע היה מתוכנן עד לפרט הקטן ביותר(חשוב לזכור לוגיסטיקה מטורפת),
המסלולים מדהימים כולל חניות הביניים אצל הכפריים המקומיים,
ממליץ בחום על המסע!
ולאנוקה המדריכה הראשית ולצוות הגיאורגים שהופכים את הקשיים לחוויות ומסייעים ככל שניתן,
כמו כן הטיול ביום האחרון היה ברמה גבוהה בעיקר המסעדה בסוף.
יהודה כהן

דני זהר

אבנר אנוקה וצוות ג׳יפ תור
יצאנו לטיול אופנועי שלג בגאורגיה
היה מדהים, הארגון, הביצוע, המחשבה מראש על כל אפשרות מראה על מקצוענות בלי פשרות.
מעבר לזה ההנאה והאקסטרים עם שמירה על בטיחות גרמה עוד יותר לכיף של כולם.
היה מעל ומעבר ומחכים לפעמים הבאות.
ההדרכה המקומית ההסברים ההיכרות עם המקומיים ברמת משפחה של כל הצוות עזר מאוד.
תודה תודה תודה

נירית עבו

לצוות ג’יפ תור ולמדריכים
היה טיול אופנועי שלג ברומניה מקסים!
הכל היה מסודר ומאורגן והחוויה הייתה מדהימה.
נהננו מאוד
ממליצה באהבה

עלי מגדוב

תודה לכל צוות ג’יפ תור
היה טיול מדהים .. ממצא ..
עם נופים ציוריים ..
ת ו ד ה !!!!

אסף ברון

היה טיול מהמם בגיאורגיה!
יצאנו קבוצה של 11 אנשים לטיול ג’יפים בגיאורגיה למשך 4 ימים.
כל הדרך הצוות של ג’יפ תור דאג לנו מ א’ עד ת’
ההסברים מהממים, והמקומות שביקרנו בהם היו פשוט חלום.
אני נוסע הרבה לחו”ל אבל טיול כזה לא אשכח לעולם.

המקצועיות של הצוות בלטה מעל ומעבר. ממקומות מיוחדים שאי אפשר להכיר בלי מדריך מקצועי, ועד מסעדות, שבילים (שטח ועיר) שפשוט השאירו אותנו בטעם של עוד.

ממליץ בחום על ג’יפ תור לכל מי שמתכנן טיול שכזה לחו”ל!

מירי

“גיפ תור” הינה חברה -דואגת, יעילה, אכפתית, בעלת שרות מעולה ומהיר,
מדריך מקומי ברומניה (ולנטין) נעים, קשוב, אכפתי, עוזר.
אני ממליצה בחום להתקשר עם אבנר ומזכירתו קלי
היה טיול אופנועי שלג כייפי, מהנה, חוויתי….

ראובן ומתיה טרייבר

לאבנר, קלי ולצוות ג’יפ תור,
רצינו לציין את שביעות רצוננו מהטיול לירדן, היה פשוט נפלא, הנופים, רמת השרותים (המלונות הכלכלה ), האווירה , ההדרכה של אבנר ועבדאללה והתכנית, שלושה גורמים תרמו להצלחה של הטיול.
בראש ובראשונה – אבנר – המקצועיות , הקשר האישי, הובלת הטיול ויצירת האווירה..
שינית –השינוי בתכנית (מעבר הגבול ערב קודם שאפשר שלושה ימי טיול מלאים).
שלישית – לינה בוואדי רם במקום פטרה שאפאר למצות יום וחצי באזור וואדי רם.
ובנוסף , לך קלי על הקשר לאורך כל הדרך וכמובן לאבנר, ועל כך תודתנו (כך גם חושבים שאר חברי הקבוצה ) ,
מקווים להמשיך ולהתראות,
ראובן ומתיה טרייבר

03/01/2020

מתיה טרייבר

טיול ג’יפים בהדרכת אבנר
שילוב של הדרכה מעולה עם הדרכה של מדריך ירדני עבדלה ושילוב מנצח של נופים קסומים ומפתיעים אוכל ומלונות אווירה נהדרת
וכל זה בשלושה ימים נפלא מה עוד נבקש
רק נגיד תודה

01/01/2020

עוזי מירון

ערב טוב
חזרנו הבוקר מטיול אינטנסיבי, מלא חוויות בגאורגיה עם המדריכות נטיה ואנוקה.
הניהול השיטתי של הטיול היה ברמה שלא הכרתי. ממצגת הכנה שבוע לפני הטיול, דרך המפגש עם המדריכות בטיביליסי, לתדרוך בכל בוקר, אפשר לי להתרכז בחוויות ובטעמים של גאורגיה מבלי להתעסק עם לוגיסטיקה.

הרכבים היו במצב מצויין, המסלול היה מעניין וכל מספר ק”מ היה נצ מדליק.
ההסברים של נטיה לאורך הטיול סיפקו מידע מעניין וזווית התייחסות לכל מה שראינו בדרך.
מסתבר שגיאורגיה מדינה שחווה מתח עם שכנותיה ופערים חברתיים המזכירים את המזרח הרחוק.
העבר וההזנחה הסובייטית מעניינת וניכרת בכל מקום.

גאורגיה יפה. עברנו באזורים צחיחים עם נופים שמזכירים את בקעת ים המלח, עמק היין, הרים מושלגים, מאגרי מים,  יערות, ועיר בירה מודרנית המשמרת את אטרקציות העבר.
בסוף כל יום של נסיעה מאתגרת היה כיף לנוח בחדר נקי עם ארוחה טעימה במסעדה אותנטית ובחברה טובה.

המדריכות היו מקצועניות, עם מענה לכל בקשה. האישיות החיובית שלהן סיפקה צחוקים לאורך כל הטיול.
אבנר שמר על קשר רציף מהמשרד וסייע בטיפול בכל נושא שעלה.

טעמתי את גאורגיה, את המאכלים, את הנוף, את התרבות ויש בי רצון לטעום עוד.
תודה לצוות ג’יפ תור.

31/12/2019

יואב גותי

חזרנו היום לפנות בוקר מטיול של 4 ימים 3 לילות -טיול ג’יפים בגיאורגיה. היתה חוויה מקסימה. מדובר בטיול קצר עם הספק אדיר וזאת בזכות ארגון לעילא ולעילא של צוות ג’יפ תור.
חווינו הכל מהכל, החל מנסיעה בדרכי כפר המשובשות, דרך כפרים אוטנטיים שהקידמה פסחה עליהם ושבטיולי אירופה הקלאסית, לא זוכים לפגוש, נהנינו מנסיעה בכבישים ונופים שספגו את מנת השלג הראשונה לעונה, והפכו את הנופים ההרריים של הקווקז העליון לקסומים עוד יותר, ואפשרו לצעירים שביננו להשתעשע במלחמות שלג, בדרך ביקרנו במוזיאון אספנות מקומי , ביקרנו בשווקי איכרים, בדרך עצרנו וטעמנו מדוכני הגבינות, הלחם, והצ’ורצ’חלות, ונהנו מהפסקות שטח של קפה תה ועוגיות בחסות צוות המדריכות וניקו הנהג.
הג’יפים היו חזקים ומתוחזקים, המלונות היו טובים מאד, ובחירת המסעדות היתה מוצלחת.
ביום האחרון אפילו זכינו לראות את טביליסי מקושטת לכריסטמס. ו
עכשיו למדריכות–שתי מדריכות מדהימות, נטיה המקסימה, דוברת עברית, מלאת ידע ושמחת חיים.
ואנוקה המקסימה, שתורמת רבות מהידע שלה כמדריכה מנוסה, ובקיאות בפרטים מעניינים.
הצטרף אלינו בג’יפ המוביל ניקו הנהג שפרט לכך שנהג בג’יפ המדריכות, תיפקד על תקן פותר הבעיות תרם לאווירה הטובה, והיה חברה’מן אמיתי.
כל הטיול התנהל באווירה נינוחה ונעימה, תוך שמירה על לוחות זמנים, מקצוענות וארגון מופתי.
לסיכום היה כיף גדול, והשאיר טעם של עוד.
תודה גדולה לצוות ג’יפ תור, אבנר, ליאור, קיילי ובעיקר לנטיה, אנוקה וניקו.

31/12/2019

חיפוש טיול

מצא את טיול החלומות היום!