כתבו לנו המלצה

חובה

ההמלצות שלנו

ענת

היי לכולם, אז אחרי…החזרה למציאות הישראלית…רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שאירגן, טרח ודאג לטיול מושלם…
נהננו בגדול מהכל….מהמסלול, התיכנון, הדאגה לפרטים הקטנים, התיאום, החברה, המדינה היפה ובכלל מהכל….כיף של טיול!
כמובן שאפו ענק למנצחים על המלאכה אלדד וניקו…..האווירה, שיתוף הפעולה, הצחוקים ובדיחות הדעת בזכות איציק, מוטי וחגי,
הכל היה סבבה…..הנאה צרופה…מקווים שנשמור על קשר …
ותודה לג’יפ תור נשמח להצטרף לטיולים נוספים…כמובן בתקווה שהקורונה תאפשר זאת…
שבת שלום.

02/08/2021

זוהריה

שלום חברים
רוצה להצטרף לכל המחמאות
היה טיול מוצלח ומהנה
מאורגן למופת,
תודה לאלדד על הסבלנות, הרגישות ותשומת הלב לפרטים.
תודה לחברים שיצרו אוירה נעימה, נינוחה ומכילה
תודה לצלמים שלא החמיצו דבר
טיול חוייתי שישאר איתנו לתמיד
זוהריה ודב

01/08/2021

אלכס סירוטה

אלדד היקר
התגלה בפנינו אדם נינוח שניסה והצליח להשרות אווירה טובה בקבוצה של אנשים מתרבויות שונות שלא הכירו האחד את השני.
חילקת עימנו מידע מעניין על מונטנגרו היפה.
חווינו יחד עמך חוויות רבות שהשאירו את חותמן, וברבות הימים נשחזר במוחנו ימים נעימים אלו.
לא נסתרו מעינינו מאמציך לשפר ולהנעים ולרצות את כולנו.
תודה רבה לך וכמובן לניקו שדאג על הכל.
סשה, לינה. ❤

01/08/2021

ענת כהן

היי, חזרנו אתמול מטיול מושלם למונטנגרו. מאורגן ומתוכנן למופת, שאפו ענק לאלדד המדריך ולניקו המלווה המקומי שדאגו לכל פרט ופרט, קשובים לבקשות ודואגים שהכל יצליח….תודה גדולה לג’יפתור….ענת וגבי כהן ג’יפ 7

מסטר מאיה

חזרנו מטיול ג’יפים במונטנרגו.היה טיול מאוד מהנה. חווית נהיגה בג’פ בנופים עוצרי נשימה מראות של הרים וטבע בלתי נשכחים ויחד עם זאת מדריך שדואג לכל הפרטים הקטנים וגם לגיבוש בתוך קבוצת המטיילים.

אייל ירושלמי

“לסרגיו פנית לא טעית”, כול כך מוכר וכולכך נכון.אז בתקופה מאתגרת זו פניתי כלקוח חוזר לג’יפ תור – טיולי ג’יפים בארץ ובחו”ל בראשותם של אבנר זינגר טיולי ג’יפים ואישתו הדס זינגר לצאת לטיול גיפים פעם ראשונה בחו”ל אחרי הקורונה. בתחילה בחרנו אני וחברי גיל ביוון, אך זו הוכרזה כאדומה.החלפנו לגיאורגיה ואף זו הוכרזה כאדומה, נשארנו ספונטניים ומאחר וסמכתי בעיניים עצומות על אבנר הוא הבטיח כי רומניה בהדרכתו של דן היא היעד בשבילנו.לא טעינו!!
כרואה חשבון וכמרצה לניהול זמן יעיל,חשוב היה לי שהטיול יהיה מחד ידוע מראש,מסודר,מגוון בנופים ובאתרים,במסעדות, ובבתי מלון,מודרך היטב, מכוסה מבחינה ביטוחית מקצה לקצה, ומאידך מאתגר מפתיע וספונטני.כך היה.
הטיול בשטח היה מאורגן למופת ע”י המדריך דובר האנגלית והעברית דן אשר תקתק לנו ארוחות שטח כול צהרים שכללו בין היתר -שקשוקה ועל האש,ניווט ופרץ מסלולי דרך שאיתני הטבע עשו בהם שמות, לצד תמיכה און ליין של הצוות הישראלי של משפחת זינגר אשר תמך באמצעות קבוצת וואט אפ שנפתחה יעודית מולנו לכול שאלה,בעיה ותהייה.
על קצה המזלג אספר כי עברנו מאות קילומטר של שטח מגוון, גבעות מוריקות, שדות מעובדים,יערות כמעט ובלתי עבירים, נחלים,מפלים, שלגים ועוד כיד הדמיון.היה מושלם.
לצד זה בכול ערב ציפה לנו מלון מפנק וארוחת מלכים במסעדה מעולה.כמו שנאמר לפנק,לפנק… ראינו גם טירות,מצודות,מערות ואף קינחנו בעיר “מדינת” בוקרשט ,כמו תל אביב.שונה מאופי טיול הגיפים ויפה כאחת.בקיצור טיול מומלץ ביותר ויחיד במינו.

הדס מאיוסט

חזרנו מטיול גיפים של 8 ימים במונטנגרו. נהננו מהמסלול, מהתיכנון המוצלח, הדאגה לפרטים הקטנים, התיאום, החברה, המדינה היפה ובכלל מהכל….כיף של טיול!
המדריך אלדד מקסים ואיכפתי ולצידו מדריך מקומי בשם ניקו שדאג לנו ופינק אותנו ונתן יחס מדהים.
בהחלט טיול שמותאם לגיפים יש הרבה נסיעה בשטח בנוף מדהים!!
ממליצים בחום
הדס ומוטי מאיוסט

רביבו נאוה

נחתנו היום ממסע גיפים ביוון . זוג עם שלוש בנות גדולות לבד עם ג’יפ ….וכמובן טוליס שטיפל וסייע כשהיה צורך ואבנר שדאג שבכל יהיה מושלם ומתאים עבורנו🙏
הייתה לנו חוויה מדהימה , מסלולים ונופים עוצריי נשימה . תודה לכם ❤❤❤

29/07/2021

רות לוסקי

מאיפה מתחילים?
היום נחתנו ממסע ג’יפים בן שמונה ימים במונטנגרו מטעם חברתכם ג’יפ תור, אלדד המדהים, וניקו.. וכמובן אבנר מאחורי הקלעים.
וואוו אין לי מילים שיוכלו לתאר את החוויה המדהימה הזאת.
חשוב לציין שאני צמחונית, ואלדד דאג לי למנות מיוחדות בשבילי…
נתחיל מאלדד שדאג לכל פרט ופרט, ראינו נופים משגעים, היינו תשעה ג’יפים הכל התנהל בסדר מופתי, ארוחות ופינוקים כל היום..
ימים גדושים ועמוסים בנופים עוצרי נשימה.
איך מתאוששים מטיול כזה?
ייקח לנו המון זמן.
אז צוות ג’יפ תור, מודים לכם מקרב לב על טיול מושלם וממצה, על מקומות מדהימים ביופיים, על ארוחות מושלמות וטעימות.
ואיך אפשר לא להזכיר את ניק המדריך המקומי שהיה צמוד אלינו 24/7
אין לי ספק שניפגש שוב בקרוב ..
ממליצה בחום על הטיול למונטנגרו. הנאה מובטחת.
התמונות מדברות בעד עצמן❤❤❤

13/07/2021

רות לוסקי

ממליצה בחום על ג’יפ תור חזרנו היום ממסע בן 8 ימים במונטנגרו,
אין מילים שיוכלו לתאר את החוויה העצומה,
נופים מרהיהים,השקעה של אלדד המדריך וניקו המהמם..
דאגו לנו לכל פרט ופרט,
אוכל בלי סוף פינוקים אטרקציות..
ממליצה בחום אין ספק שניפגש שוב

13/07/2021

ארנון ודליה פז

טיול לקירגיסטן
ג’יפ אחד שני זוגות מלווה בג’יפ עם מדריך מקומי “אלבאן”, מכונאי וצלם
הצוות המלווה היה נהדר ודאג לטיול מושלם
מסע קסום בנופים עוצרי נשימה ובגבהים שלא הכרנו אשר הוליד טיול חוויתי שייזכר אצלנו לתמיד.
תודה לג’יפ תור
03.06.2021

11/07/2021

נרוד נלגבאץ

חברה מספר 1 , אבנר התותח ומלווים המקומיים דאגו לנו לחוויה מושלמת ב 8 ימים בהרי גאורגיה.
פיצץ אותנו באוכל, הפתעות, נופים,הסברים וחוויות, הכל מאורגן למופת
אין ספק שנמליץ לחברים לצאת עם גיפ תור
מתאים לכל גיל וגם לחברה שלעולם לא נהגו הג’יפ בעבר.
תודה על הכל
נרוד וקטיה

01/07/2021

חנה פלד

חזרנו לפני כמה ימים ממסע גיפים במונטנגרו הקסומה!! לנו זאת היתה הפעם ראשונה לטיול גיפים,
בחרנו בג’יפ תור !הבחירה היתה מעולה מעל לכל הצפיות!! חברה קטנה ביתית משפחתית המלווים
כמו מדריך יוכי בעל ידע רב בכל תחום והסברים
הרבים על תופעות הטבע המיוחדות שנגלו לנו.
לא נקפח את המלווה המקומי ניקו שעזר לנו בכל תקלה והיתה תקלה ! הופתענו לגלות שגי׳פ חלפי
חיכה לנו בשטח , באמצע שום מקום!! הכל אודות
לארגון הטוב של החברה גי׳פ תור והכל לזכותה של הדס מבעלי החברה שדאגה לנו בכל מארגון בתי המלון המעולים והארוחות !! קבלנו בכל בוקר תפריט
ומתוכו נבחרו המנות הרצויות לכל אחד לארוחת הערב , בדרך כלל במסעדות מובחרות.
כל הכבוד לכם הדס ואבנר מגי׳פ תור היתה לנו חוויה
שלא נשכj ותודה לכל החברים שהכרנו בטיול,
להתראות בטיול הבא!!!

01/07/2021

רוני לוטן

חזרתי מטיול ג’יפים של 8 ימים בגאורגיה ביוני 2021. הטיול היה מאד מגוון, עם נופים מרהיבים של הקווקז, חוויות והפתעות בכל יום! הכל היה מתוכנן בדייקנות והותאם לתנאים בשטח ולשינויים במזג האויר. ממליץ מאד על המסלול ועל המדריך אבנר זינגר.

שמוליק עטיה

יצאתי לטיול גיפים למונטנגרו עם חברת תור גיפ השילוב של מדינה יפה וחברה שמתקתקת טיול כמו שצריך הופך טיול טוב לטיול מדהים אם זה גיפים טובים מלונות טובים אוכל טוב מדריך טוב ואמא אווזה שדואגת לכולם שפו תור גיפ
משמוליק 🌹🤩🌷

30/06/2021

יורם קנול

ממליץ בכול הלב❤️ טיול של החיים, ארגון למופת, הדרכה מצויינת של יוכי, דאגה ומסירות אין קץ של הדס, והדרכים הנסתרות והנהדרות בניווטו של ניקו,
חזרתי עם שפע חוויות שעדיין מהדהדים בתוכי.
סעו למונטנגרו 🙏🙏🙏🙏עם ג׳יפ תור.
מחכה בקוצר רוח לטיול הבא.

29/06/2021

ורדה

מסע קסום בגאורגיה שלא הכרנו, נופים עוצרי נשימה, פריחה משגעת עם הפשרת השלגים, אוכל מצויין, אנשים טובים ובעיקר, חברת ג׳יפתור שארגנה מסלול נפלא שבכל יום היה יותר טוב מקודמו עם אלכס המדריך המעולה, אינטליגנטי, חייכן, חביב, אדיב , פטריוט אמיתי למולדתו, פשוט התאהבנו בו😊
ממליצים מאד.

29/06/2021

אולי קרן

היה טיול מושלם.קבוצה מיוחדת . אירגון מושלם של אבנר זינגר מ geep Tour 4×4 שהיה קשוב לכל צרכינו ובקשותינו במהלך הדרך. אלכס הוא יותר מושלם. מדריך בחסד. נהג עילוי ומנטש עם נשמה. תודה על אחד הטיולים המיוחדים בעולם שטיילנו

מלכה דורון

היינו בטיול 12 יום בגיאורגיה עם ג’יפ תור.
אין לנו מספיק מילים להודות על טיול מאורגן להפליא, אוזן קשבת , ג’יפים איכותיים, נוחים .
וגולת הכותרת מדריך נפלא בעל ידע עצום, מחוייבות טוטלית לתפקיד, יחס אישי לכולנו.אלכס זה האיש והיחודיות.
ממליצים בחם רב להעזר בשרותיו של ‏אבנר זינגר וחברת ג’יפ תור

25/06/2021

אדי זלינגר

אבנר
תודה והערכה רבה על טיול הג׳יפים המוצלח
בכל רחבי גיאורגיה , שהפקת בחוכמה ובנסיון הרב
שלך ושל הצוות המקסים,שהנעים את 12 הימים.

25/06/2021

חיפוש טיול

מצא את טיול החלומות היום!