כתבו לנו המלצה

ההמלצות שלנו

איבון קוזלובסקי גולן

זו המלצה והמלצה גדולה.
נרשמנו בעלי ואני לטיול ג’יפים בגאורגיה – טיול קבוצתי. מאיזו שהיא סיבה יצא שהמשתתפים מסיבות שונות ביטלו ברגע האחרון את הטיול ונראה היה לנו שהלכה לנו חופשת הקיץ שכה חיכינו לה. אבל אז הגיעה השיחה מליאור שהבטיחה לנו שהטיול יצא ועוד איך!
יצאנו לדרך אם כן בעלי אני הג’יפ והמדריכה הנהדרת אנוקה שהכירה כל שביל ודרך. 8 ימים נפלאים של נופים אוכל וחברה נעימה, קשר רצוף עם החברה מהארץ ותחושת בטחון שאנו נמצאים בידיים טובות. זו פעם ראשונה שיצאנו לטיול אתגרי ואני חייבת לומר שאחרי הטיול הנוכחי והרושם שנותר לנו מיחסה של חברת גיפ תור אלינו – יהיו עוד הרבה. לשאלתנו למה הסכימו להוציא אותנו לבד, שהרי זה לא כלכלי השיבו לי שראשית לא רצו לפגוע בפרנסתה של אנוקה המדריכה הקבועה בגאורגיה (שזה לכשעצמו הספיק לנו) ושנית הם לא רצו להרוס לנו את החופשה וקיבלו החלטה ש”יוצאים לדרך”.
אז תודה רבה ל ההתחשבות והאנושיות לכל אורך הדרך. ברוח ההחלטה שלהם שתהיה לכולנו שנה טובה ופרנסה טובה. למעונינים בפרטים נוספים אפשר לפנות בפרטי.

22/11/2018

ירון הדר

חוויה מדהימה!! אבנר מקצועי מאוד, מכיר מצויין את רומניה וגרם לנו להכיר אותה, את נופיה ואת תושביה בצורה מצויינת. פריסות שטח מושקעות וטיפול בכל הפרטים כך שלך נותר רק להגיע ולטייל.

09/11/2018

Thanks

31/10/2018

שמעון גולן

אני מקווה שהמכתב אינו ארוך אך הוא מגיע מעומק ליבי….
סגרתי מעגל של 64 שנים בזכות הצוות המדהים של ג’יפ תור 4X4 : רענן – המדריך המיומן, ואבנר וליאור זינגר – שהיו אחראים על ארגון ותמיכה יוצאים מהכלל, און ליין, במהלך המסע כולו.
נולדתי במרוקו לפני 64 שנים.
בהיותי בן 3 חודשים- הורי עלו ארצה במסגרת מבצע של המוסד להעלאת יהודי מרוקו מהרי האטלס.
שנים חלמתי על הטיול במרוקו ועל ביקור בכפר שבו נולדתי.
הייתי סגור על כך שהטיול שלי למרוקו יהיה מסע גיאוגרפי – אנטרופולוגי שבו יהיה דגש על האנשים והנופים המדהימים של האטלס הגבוה, האנטי אטלס, מדבר הסהרה ומרקש.
לפני חצי שנה עשיתי גוגל על “טיול ג’יפים למרוקו” והגעתי אל רענן מחברת ג’יפ תור.
סיפרתי לרענן על החלום שלי להגיע לכפר הולדתי ouled mansour צפונית מזרחית למרקש.
רענן הגיב : “אין בעיה, אנחנו נעבור דרך הכפר הזה לאחר הנחיתה בקזבלנקה בדרך לבני מלאל”.
דובר על טיול בהתארגנות שיוצא באפריל.
ביום שישי – 3 ימים לפני מועד היציאה קיבלתי טלפון מאבנר.
ביום ראשון – יום לפני היציאה – נרשמתי לטיול…
אבנר וליאור פעלו מיידית ותוך דקות ספורות היו לי אישורי טיסה.
ערב הטיול, הרמתי טלפון למדריך רענן, וביקשתי שיוותר על הרעיון להגיע לכפר שבו נולדתי כי חששתי מאכזבה של חברי הקבוצה כאשר יראו מה נותר מהמלאח של היהודים.
רענן הרגיע אותי ואמר, שאולי אני אהיה קצת מאוכזב אבל הוא בטוח שהקבוצה תיהנה מאוד.
ביום הראשון, לאחר ביקור במסגד של חסן השני בקזבלנקה יצאנו לדרך.
כשעתיים לפני השקיעה הגענו אל עיר המחוז kalaa de’s sragna ומשם המשכנו צפונה מזרחה, ועלינו על כביש צר המתפתל בין בוסתנים וחלקות קרקע המעובדות בעבודה ידנית. לאחר חצי שעה נסיעה חצינו את נהר ה- tassaut והגענו אל הכפר שבו נולדתי ouled mansour/
בני הכפר קיבלו אותנו בשמחה. ארגנו לנו טיול רגלי + נסיעה בתלת אופן אל הבוסתנים ואל האיזור שהיה בו המלאח היהודי. המוכתר של הכפר אירח אותנו בביתו. ישבנו על הרצפה על גבי מזרנים וכריות. שני מארחים עברו בין האורחים עם קערת מים ונטלה לרחיצת ידיים. מדהים ! כך נהגו בבית שבו גדלתי. הגישו לנו תה, תמרים, זיתים ושמן זיית. סיפרתי על הקהילה היהודית שחיה במקום, ועל האדמות בבעלות יהודית מדורי דורות שהיהודים עיבדו לפרנסתם, ואשר נטשו לפני עלייתם ארצה.
לאחר מכן המשכנו לעיר בני מלאל. למחרת טיפסנו לאימלשיל באטלס הגבוה. ירדנו לעמק הטודרה. ביקרנו במרזוגה במפעל שייש מיוחד שבו יש צדפות ענק וסוגי דגים ואצות מאובנים. השכמנו לצילומי זריחה במרזוגה. לינה בעיר היפה זאגורה. ביקור במלאח היהודי של זאגורה. נסיעה על החולות של הסהרה עד למאהל בשגגה. רכיבה על גמלים וצילומי שקיעה בשגגה. נסיעה ארוכה במלחה ענקית כאשר כל הדרך אנחנו רואים ים באמצע המדבר – תופעת הפאטה מורגנה. ביקור במפעל לייצור כלי חרסינה. ביקור במפעל לייצור שטיחים מצמר. מקבלים הרצאה על סוגי השטיחים, הצמר ואופן הייצור. אני משמש מתורגמן לעברית בעזרת שאריות המילים בערבית מרוקאית שעדיין נשארו בזכרוני. לתדהמתי גיליתי יכולת תרגום מרשימה. ירדנו מהאטלס הגבוה ועלינו לאנטי אטלס. נסענו בארץ עצי הארגן. נסענו לאורך עמקים פוריים בין כפרים ציורים העשויים מלבני בוץ וקש. ביקרנו בשווקים בכפרי האטלס. ביקרנו בעיר הנמל אסאווירה – מוגדור ובילינו יומיים מקסימים במרקש – כולל המלאח היהודי, ארמון הבאהיה, כיכר ג’מאע אל פנא וקניות בבתי הכלבו היוקרתיים של רובע גליז המודרני.
סיימנו את הטיול בהרגשה של מיצוי בזכות עבודת הצוות הנפלאה של המדריך רענן, הנהג המקומי חמיד, אבנר וליאור זינגר שהיו און ליין על הארגון והתמיכה לאורך כל הטיול, וחברי הקבוצה המדהימים.
הופתענו מקבלת הפנים החמה, לה זכינו בכל מקום שאליו הגענו במרוקו.
נדהמתי מהיחס החם והאוהד שבו זכיתי ברגע שנודע למארחים “אנתי מאג’ריבי דייאלנה” – אתה מרוקני שלנו. וכאשר שאלו היכן נולדתי התגובה הייתה “אנתי סראג’ני” – אתה ממחוז סראג’נא, בתוספת לחיצת יד וחיבוק….
כאשר עצרנו לקנות אבטיחים באחת החוות החקלאיות הענקיות של עמק הדארא, נשאלנו מאיפה אנחנו. כאשר שמעו שאנו מישראל אמרו לנו “האדמה הזאת שלכם”…
בכל השיחות שלי עם מארחים ועם מקומיים שפגשנו בשוק – הקפידו לציין לטובה את יחסי האחווה ששררו בין תושבי הכפרים לבין היהודים לפני עלייתם ארצה וכל הזמן אמרו לנו “מרחאבא ביכום”. ו”אתם רצוייים”.
בביקור בשווקים בכפרי הברברים ראינו אנשים בלבוש מסורתי ססגוני אשר דיברו תשלחית (שפת הברברים) מאגריבית וצרפתית. תושבי הערים הגדולות דיברו בעיקר מאגריבית וצרפתית.

25/10/2018

דני רוזנצוויג

בואו נתחיל מהסוף: תמורה מלאה (+) לכספכם.
עכשיו נחזור להתחלה: תכנית מלאה וגמישה, יחס אישי, מקצועיות ורגישות. תהיו רגועים, אתם בידיים טובות. לכם נשאר להנות.

13/10/2018

עופר קלאוזנר

זה עתה סיימנו טיול עם אבנר זינגר וציוותו ברומניה,
ארגון למופת,
נסיעות שטח מהנות, גמישות לשינויים, לצד הסברים היסטוריים במידה הנכונה,
תודה רבה,

12/10/2018

צביקה וויס

צוות מנצח שיודע לתפעל טיול ברמה גבוהה הן בהיבט הלוגיסטי והן בחשיפת המטייל לעולמות חדשים ויפים שלא יוכל להיחשף אליהם בטיול רגיל….

רינת ארליך

הטיול היה מעולה, ניכר שהוקדשה מחשבה לכל פרט ופרט.
תכנון המסלול שלקח אותנו לנופים נפלאים, מקומות לינה נהדרים, ארוחות מעולות וחשוב מכל – צוות נהדר שדואג כל הזמן שהכל יעבוד כמו שצריך ומתחשב בצרכים של כל המשתתפים.

אני ממליצה בחום ונשמח לטייל עם ג’יפ תור גם בהמשך !

05/10/2018

ורד אל

הדס המהממת שלנו!!! תודה על טיול לא פחות ממושלם. אנו מודים לך על מה שאת,על החיוך,הסבלנות,החיבוקים,על נופים עוצרי נשימה,על למידת תרבויות אחרות,על רוחב הלב ,הנדיבות והפינוקים הקטנים. עברנו חוויה מהממת ומושלמת. תודה ענקית לאנוקה, אמנון וקוליה המדהימים. גאורגיה היתה רק ההתחלה,להתראות בטיול הבא❤

02/10/2018

רונית נחום

טיול למונטנגרו
4 ג’יפים 8 זוגות
קבוצה של חברים ואבנר המדריך
שבכישוריו הרבים מגלה בפנינו את קסמיה של מונטנגרו.
התחלנו בהרים בנופים עוצרי נשימה התארחנו בבתים של מקומיים וטעמנו מהמאכלים האותנטים.
בלב פועם עשינו אומגות רפטינג וטיולים רגליים, נשמנו אויר הרים ונסענו לערים.
למדנו על המלחמות , על האיחוד ועל הפירוק.
צחקנו ,שרנו , אכלנו ,רקדנו
ואבנר היה איתנו , הקשיב, שיתף,השתתף והוביל את הטיול באופן מושלם.
תודה ל-JEEP TOUR
ללא ספק אנחנו נמשיך לטייל אתכם .
להתראות
ביעד הבא?

02/10/2018

יונית רחמני

חזרנו אתמול ממונטנגרו, בה טיילנו עם אבנר. מעבר לנופים והחברה הנפלאים, היה לאבנר ערך מוסף גדול מאד! נחשפנו למקומות קסומים שבלעדיו לא היינו מגיעים אליהם, למסעדות, פריסות וארוח בבתי מקומיים, זכינו בהדרכה ובחוויה מעולות! מצפים כבר לפעם השלישית!

זאב איציקוביץ

טיול מונטנגרו סוכות 2018 ארגון מושלם חויה מושלמת הדרכה ברמה גבוהה תכנון הטיול היה מצוין תודות לאבנר ממליץ בחום גם חויה אתגרית גם חויה חברתית (תלוי מי בקבוצה) מחכה לטיול הבא אבנר היקר תודה רבה היה מעולה

אביגיל איציקוביץ

חווית טיול מושלמת אבנר אירגן ותיכנן הכל ברמת הפרטים הקטנים ביותר וכל שנותר לנו זה להנות ממסלולים מעניינים וחוויתיים, מהדרכה מקצועית ומחברה מהנה.
ממליצה בחום

איציקוביץ אביגיל

אבנר יקר,
תודה על תיכנון של טיול מושלם למונטנגרו. תודה על ההקשבה, הרגישות , ההדרכה המקצועית , והשיתוף לכל אורך הימים.
אין ספק שהבאים אחרינו יהנו באותה מידה מטיול מאתגר, מאוזן בחוויות מגוונות.
מקווים שנתראה עוד בהמשך.

טוני מדר

ראשית המסלול היה מדהים ועשיר מבחינת הדרכים והחוויות … טיול חובה !
מעבר לכך אבנר דואג לכולם כאילו היינו משפחה, הוא העשיר את הידע שלנו לאורך כל הטיול ובעיקר דואג שכולם יהנו ויהיו מרוצים כל הזמן עד להמראה כמעט … שירות מצויין חוויה בלתי נשכחת בקיצור מומלץ בחום

18/09/2018

שחר אבן חן

חזרנו מטיול בגאורגיה לקווקז הנמוך וחבל סוואנטי, נהננו מאוד מטיול, הכל תיקתק ממש נהדר ורואים את הארגון של אבנר ושל אנוקה המדריכה המקומית…לכל מקום שהגענו האוכל כבר חיכה לנו והיה בשפע….ככה גם היה במלונות. לסיכום היה אחלה טיול. תודה רבה על הארגון של הצוות של ג׳יפתור, ועל ההדרכה של אנוקה הניפלאה שיש לה חן מיוחד שהקפיץ את הטיול לרמה אחרת…וכמובן ניק המכונאי שהיה אומנם מעט לעזר (וטוב שכך) אך היה ה”תמאדה” שלנו….נתראה בטיול הבא.

שגיב מזרחי

זה התחיל ברצון החברים לחגוג יום הולדת 40 כל החברים.
יצאנו 6 חברים לחוויה מעולה שמשלבת הווי חברתי בגיאורגיה יחד עם טיול גיפים מהנה שתוכנן בקפידה לפי צורכי הקבוצה שבה נפל חלקנו להיות עם 2 משפחות נוספות ויקרות שתרמו מאוד לחוויה של הטיול.
תודה לכם על חויה מדהימה עם נופים מטורפים. תודה לרענן על הלווי ,לאנוקה על הלווי והדאגה על הפינוקים ועל היחס המהמם. להדס על הפיקוח הצמוד והדאגה עד הפרט הקטן.
בקיצור מומלץ מאוד מאוד .

30/07/2018

נעה עמוס

צוות ג’יפ טורס.אבנר ליאור הדס יוכי והנוקה יקרים
החל מהתכנוןהמושלם -אבנר
והאירגון-ליאור נעימת הליכות והסבלנית
אמא אדמה גאורגיה הדואגת לכל בטיול-הנוקה
והדס היקרה מנצחת על הכל
יוכי מדריך משכמו ומעלה בעל ידע רב סבלנות התאמה לקבוצה קשוב .
רצינו לומר תודה רבה .לא פשוט לצאת לטיול ג’יפים בגאורגיה עם קבוצה דתית(שומרת כשרות למהדרין) אך עשינו זאת בענק כולל הכנת פיתות.קניות.בישולים.שבת מדהימה בקוטייסי .
נהננו מהמסלול המרתק מהגיוון במשך ה8ימים.בחירת מקומות לינה מעולים.ופגישה עם גאורגיה היפה בכל התחומים.
נשמח לטייל איתכם בעוד מקומות קסומים.
משפחות כהן.כנעני ועומייסי יולי 2018

13/07/2018

חנית גבעוני

גיאורגיה 2018.
6 גיפים חזקים ונוחים.
16 מטיילים נעימים, חכמים ושמחים.
שניים וחצי מדריכים ישראלים מקצועיים (אבנר, הדס ולילוש הבת המוכשרת).
מדריכה אחת גיאורגית שמפלסת את הדרך.
מסלול מדהים ביופיו שמודרך בהסברים ובנתינה אין סופית מהבוקר עד השעות המאוחרות של הלילה.
אוכל בכמויות שהדעת לא יכולה לתאר והמילים קטנות מלהכיל, ובקיצור
שמונה ימים של שלמות עם אבנר, הדס ולילוש מ Jeep Tour.

12/07/2018

סם הר זהב

יצאנו 11 חברים לטיול ג’יפים של שבוע ימים במונטנגרו שאורגן על יד אבנר מג’יפ טור. החל מהמפגש המקצועי והממצא לפני הטיול, וההמשך בביצוע הטיול בפועל, הרגשנו שאנו בידיים מקצועיות. תוכנית הטיול ובחירת האתרים, רמת הגיפים ותפקודם של יוכי המדריך הישראלי וניקולא המדריך ואיש הלוגיסטיקה המקומי , הפכו את כל ציפייתנו לחוויה אדירה. אין ספק שזה היה טיול ג’יפים ולא טיול בג’יפים……
מסלולים מאתגרים, ההסברים מעניינים ומקצועיים, חוויה אמיתית. סביר להניח שנחזור לג’יפ טור לחוויה נוספת. תודה לכולם.

15/06/2018

חיפוש טיול

מצא את טיול החלומות היום!